madelonmatse.reismee.nl

Hola España!

Hoi! Welkom op mijn reisblog!

Na een mislukte studiekeuze, een paar maanden "verveling" in de Achterhoek & een ongelooflijk geweldige tijd in Amsterdam vond ik het nog niet genoeg voor dit jaar. Er miste nog iets, iets dat eigenlijk al het hele jaar in mijn achterhoofd zat: een reis maken!

Nou bleef er tussen alle voorgaande activiteiten en de plannen die al gemaakt waren voor de zomer niet meer zoveel tijd over, maar dat mag de pret niet drukken! Ik ga een beginnetje maken aan de droom die ik al heb sinds ik een jonge, verlegen 8e groeper was. Dat kleine meisje van toen zag dat ze Spaans kon leren op haar toekomstige school: zeker weten dat ze dat ging doen! Maar helaas, het werd afgeschaft in het jaar dat ik mijn vakken moest gaan kiezen voor de bovenbouw, dat was een tegenvaller. SIndsdien is Spaans altijd iets geweest wat ik graag wil leren spreken, lezen & schrijven. En daar heb ik nu eindelijk de kans voor!

Het is niet voor een lange tijd, maar ik ben al ontzettend blij dat ik een kleine stap kan gaan maken. Op 31 mei vlieg ik naar Spanje, om een maand in Granada door te gaan brengen. Daar ga ik doordeweeks Spaans leren aan een internationale talenschool, en daarnaast natuurlijk genieten van de mooie cultuur, het heerlijke eten & de warme zon! Ik verblijf in een internationaal studentenhuis, waar ik ook ontzettend naar uitkijk: supergezellig!

Omdat de verwachting is dat ik via internet weinig bereikbaar zal zijn heb ik dit blog aangemaakt. Nu kan ik handig in 1 keer iedereen op de hoogte brengen van mijn kleine avontuur!

Mocht je het leuk vinden dan kan je je emailadres invullen zodat het bij de mailinglijst komt te staan: dan krijg je een berichtje als ik iets van me laat horen.

Smile

Tot snel!

LIefs, Madelon

Reacties

Reacties

Hans Matse

Veel plezier kanjer !

Anita Brink

Diviértete y tipo de buena suerte

Myrte

Je bent een toppertje! Alle succes van de wereld in het mooie Spanje. En vergeet vooral niet er enorm van te gaan genieten!????

Saar

Heel erg tof! Als ik zelf weer thuis ben ga ik je berichten lezen, haha. HEEL VEEL PLEZIER

Els

Leukerd! Alvast heel veel plezier en lekker genieten, ik ga het volgen ????

Els

(Die vraagtekens waren een smiley)

Joke

Diviértete en España! y nos vemos en países bajos.
Con amor
;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active